Всеукраїнська конференція

Views -- Переглядів -- Просмотров:
3 червня 2014 року у Миколаївському національному аграрному університеті відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Українознавчий вимір у сучасній науці: гуманітарний аспект», присвячена 200-річчю від дня народження Т.Г. Шевченка.
У 2011 році кафедра українознавства МНАУ ініціювала проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції та цьогоріч продовжили започатковану традицію та обговорили актуальні питання, з-поміж яких: викладання гуманітарних курсів у вищій школі; становлення загальнолюдських цінностей і формування національного менталітету; функціонування української мови та мов національних меншин; дослідження давньої, середньовічної, нової та новітньої історії, археологічні дослідження й дослідження актуальності спадщини Т.Г. Шевченка для сучасності.
Про свою участь у конференції заявили 67 науковців з провідних вищих навчальних закладів м. Миколаєва, Одеси, Львова, Києва, Харкова.
На пленарному засіданні виступили:
1. Шарата Наталія Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри українознавства Миколаївського національного аграрного університету. Сучасна модернізація системи управління інноваційно-педагогічною діяльністю вищих навчальних закладів.
2. Рускуліс Лілія Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мовознавства та логопедії Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського.
Графологія як прикладна галузь сучасної лінгвістики: перспективи розвитку та застосування.
3. Синявська Катерина Сергіївна, магістрантка факультету філології та журналістики Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.
Підпис Т.Г. Шевченка: порівняльний аспект.
4. Макарчук Сергій Сергійович, кандидат історичних наук, доцент кафедри суспільних наук Миколаївської філії Київського національного університету культури і мистецтв, відповідальний секретар обласної редакційної колегії наукового видавництва «Реабілітовані історією» при Миколаївській обласній державній адміністрації.
Доля швейцарського інженера Ульріха Кейллера (на матеріалах архівної справи Миколаївської СБУ)
5. Боган Сергій Михайлович, кандидат історичних наук, доцент кафедри психології та загальнонаукових дисциплін Одеського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом
Діяльність установ комунального господарства на Півдні України в умовах німецької окупації у 1941-1944 роках
6. Камінська Марія Іванівна, молодший науковий співробітник відділу етнографії Миколаївського обласного краєзнавчого музею «Старофлотські казарми»
Євген Петрович Зайцев – вчитель, митець, майстер.
Під час проведення конференції працювали 6 секцій.
Учасники секції «Інноваційні технології викладання гуманітарних курсів у вищій школі» підкреслили важливість спеціальної професійної підготовки фахівців різних галузей, обмінялися досвідом з методики викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі, запропонували авторські технології навчання студентів.
Під час роботи секції «Сучасні проблеми функціонування української мови та мов національних меншин» було розглянуто тенденції функціонування української мови як державної; сучасний стан української термінології; інноваційні підходи до вивчення історичного розвитку мови.
На секційному засіданні «Новітні погляди на загальнолюдські цінності і національний менталітет» обговорювалися питання духовності, терпимості до іншого.
Науковцями секцій «Археологія, давня та середньовічна історія» і «Нова та новітня історія України» було наголошено на розмаїтті розуміння історичних подій, висвітлено здобутки окремих постатей на різних історичних етапах та їх роль у формуванні української державності.
Науковцями секції «Тарас Шевченко: діалог із сучасністю» з’ясовано духовно-моральні аспекти творчості Т. Шевченка та зв'язок його творчості із сучасністю.
За результатами обговорення учасники конференції ухвалили такі рекомендації:
1. Сприяти утвердженню української мови як мови європейського рівня.
2. Започаткувати роботу зі збирання фольклорно-етнічного матеріалу різних регіонів України.
3. Активізувати обмін досвідом між гуманітаріями з методики викладання та застосовувати авторські технології навчання студентів.






























Комментариев нет:

Отправить комментарий